Breeders på Berns

Skrivet igår natt:

Bryggan var bra den, trevlig förfest och massa dans sen. Att man får med sig en björk hem är sånt som liksom bara händer då. Den ligger på balkongen nu, måste smuggla ut den nattetid så att inte grannarna fattar vem det var som lämnade en lövhög i hissen när jag tog hem den.

I lördags blev det utomhusbio i Tanto, mysigaste! Jag och Emely hade kräftor som biogodis, that's a first. Mera kräftor på söndagen med Linda. Hon äter inte smöret, rena guldgruvan för alltså som fick gröpa ur hennes huvuden också :)

Nyligen hemkommen från en "riktig bio", var och kollade på Batman - The dark night. Den var bra, kanske lite lite för lång eftersom det var så varmt i salongen, men bra det var den.

På torsdag blir det krätor igen, kräftskiva hos Melina, sweet! Och på tisdag blir det konsert på Berns, ska kolla på The Breeders. Men det är inte det bästa av allt, Jeremy som jag träffade i Fort Myers kommer att vara där eftersom han är bandets tekniker. Sjukt kul att ses efter två år! En liten uppvärmning inför den stora återföreningen som blir sen i oktober när jag åker dit.

All annan tid går åt till jobb, det är mycket nu och det känns som att jag lär min minst tio nya saker varje dag. Ge mig en lugn hundpassar helg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback