Christmas fun

Idag är tröttmössan på men det är inte så konstigt, igår var det ju den 25:e december. Efter en förfest fylld av drinkar, kul spel och Giftigt på repeat gick vi till V-dala dit resten av stan också hade tagit sig för att fira juldagen. Vi trodde att det skulle vara kö flera varv runt huset, men det var ju inte alls farligt, tajming! Dubbeltajming blev det när vi träffade på lillebror Berg i entren och fick ta över hans och kompisens v.i.p-band, tack tack Jonas!

Alla
var verkligen där, det var bra stämning och majoriteten av tiden spenderades på dansgolvet. det blev sent i säng, men jag är ju ledig ett par dar till så jag hinner vila upp mig. Hade en vag tanke om att kanske ta mig ner på stan idag men det överlåter jag åt alla extraprisjagande galningar.

Den här julen får MVG, längtar redan till nästa år :)



På begäran gav Tove mig en av de finaste komplimanger man kan få: "Jag tycker om dig för jag kan vara mig själv med dig"

Kommentarer
Postat av: Toovelove

Sån är jag =)



De här inlägget har jag faktiskt missat.



Puss fina Jasmine

2009-01-23 @ 01:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback