Taking on 09 by turning 08

Yes, jag flyttar till Stockholm efter nyår. En tvåa i andrahand i Sundbyberg Centrum blir nya hemma. Jättefin 50-talslägenhet med lackat trägolv (tänk Pronto på Frejgatan), nytt kök, stort sovrum och högt i tak.

Tove, jag tog inte ens endaste bild, du får helt enkelt komma dit själv och titta :) Ni andra är också välkomna, såklart! Jag tänker Grand Garbo inför inflyttningsfesten, det blir ju nära nu.

Sa jag att det bara kommer ta 5-10 minuter till jobbet? Skönt, skönare, skönast.

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vad kul, grattis, och vad skönt med så nära till jobbet! Jag ser fram emot inflyttningsfesten! Och nu känner jag äntligen nån i sthlm =) Vilket datum flyttar du in?

Postat av: Jasmine

Tack tack! Yes, det är bara att hälsa på, sova över efter hård shoppingturer kanske, haha. Den 1-2 januari flyttar jag, snabba puckar!

2008-12-18 @ 08:21:45
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback