Leta lägenhet

Jag sitter och letar lägenheter för fullt, from. sista februari nästa år har jag ingenstans att bo :(

Hittade den här annonsen, vad säger ni, visst låter det som något för mig?



Vill du dela en underbar lägenhet om 45 kvm i hjärtat av Södermalm; Skanstull, tillsammans med en kreativ, härlig tjej som arbetar inom träning/hälsa som bl a Yogalärare och Pilatesinstruktör samt är under utbildning inom Dans/Teater ?

Jag söker nu efter "den rätta/rätte" att flytta in, innan 1 december.

Lägenheten är i fantastiskt skick;

Öppen spis, badrum i sten med vattenfallsdusch och med "hotellkänsla",
kök med både gasspis och unduktionshäll, microvågsugn, stationär mixer, 32tums tv med diverse kanaler, tillgång till bredband... Allt finns !

Det är förstås viktigt att jag och du som flyttar in känner att personkemin stämmer.
Jag är vegan (med cookingskills !) och skulle uppskatta om vi inte har kött hemma (bli inte förskräckt !)

Så vill du dela boende med en sprallig tjej med bästa läge i Stockholm City ; Hör av dig !

Skicka iväg ett mail där du skriver lite om dig själv.

Lev väl och fånga dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback