Gott slut

Nyårsafton idag och nyårsfest ikväll. Alla andra funderar på vad de ska ha på sig, för mig är inte valet så svårt; nått som inte är nedpackat. Sen om det blir mjukisbyxor, skjorta eller badräkt vet jag inte riktigt eftersom jag helt besinningslöst har slängt ner kläder i olika väskor, noll koll på vad som ligger var. Mer spännande så.

Om nån timme åker jag, mamma och pappa till nya lägenheten med all mat (och hoppas hoppas att jag får plats med lite porslin också). Sen fortsätter jag att packa, tar en pyttepaus för att fira nyår hos Nina men sen kommer det inte bli mycket sömn fram till på fredag, all ledig tid går åt till att packa.


Visst vore det kul att kunna visa några höjdpunkter från året, nu så här i slutet. Men lite snabbt kan jag ju sammanfatta det: 
  • jag höll mina nyårslöften (ha ett jobb som ger betald semester och flytta till Stockholm)
  • jobbade mycket
  • skrattade dessto mer
  • blev förälskad
  • åkte tillbaka till Fort Myers
  • började på nytt jobb
  • skaffade nya vänner och hittade tillbaka till gamla
  • hann se Hoffmaestro hela tre gånger
  • höll en föreläsning på HH
  • åt absurda mängder kräftor
  • försökte boka en helikopter
  • pyntade balkongen med en björk
  • hade familjemys i Tallin
  • avslutade mina studier
  • njöt på WTAI
  • festade i skärgården



Kommentarer
Postat av: Tove

Pyntade balkongen med björk.. det hade jag helt glömt att vi gjorde!!



Hoppas flyttandet gått bra!



Puss

2009-01-04 @ 12:42:26
Postat av: linda

du hann med en hel del du :)

2009-01-05 @ 07:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback