Årets julfest

Sista dagen på jobbet i fredags, fast det var inte någon vanlig jobbdag. Rundtur på Arlanda och work-shop i krishantering, en jättebra dag och kvällen blev ännu bättre. Underbar mat, fina tal och massa vin.

Jag fick en underbar avtackningspresent, något som jag drömt om länge: en resa med Rosa Bussarna. Hello Africa!

Efter maten åkte vi tillbaka till kontoret för lite mingel. Jag försåg mig med sånna här smaskiga drinkar:



Kvällen avslutades på Spy Bar och det kändes väldigt konstigt att jag inte ska till Pronto imorgon utan då är det nya jobbet som gäller. Har inte riktigt vågat känna efter hur nervös jag är, det kommer inatt när jag säkert inte kommer kunna sova.

Under tiden på Pronto har jag lärt känna helt fantastiska människor som jag kommer sakna väldigt väldigt mycket, men bara för att vi inte är jobbarkompisar längre så är det ju trots allt bara jobbdelen i ordet som försvunnit, kompisarna är kvar.

En flytt till Stockholm gör ju att jag hamnar lite närmare också :) Och ni som är i Uppsala kan inte skylla på avståndet, jag har åkt den där sträckan t/r under mer än ett års tid så jag vet att det inte är så långt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback