Dejt?

Det här kan vara början på en kärlekshistoria som lätt som en plätt kan förvandlas till en Hollywoodfilm med Amanda Bynes/Hilary Duff/ Lindsey Lohan  huvudrollen. Ni vet han snygga svenskläraren? Träffade honom på tåget hem, han var på väg till Uppsala för att träffa en kompis. Ok att jag traskade längs med hela perrongen eftersom jag var tidig och det var han också (hade ingen aning om att han skulle vara där), alltså är det mycket större chans att stöta på varandra där än inne i någon kupé. Men ändå, det är ju ett lustigt sammanträffande. Trevligt småpratande hela vägen och idag vankas det lunchdejt. Kan ju sluta hur som helst.

Somnade som en klubbad säl igår kväll, och kunde asolut inte somna om när jag vaknade klockan 7 imorse. Så nu är all musik överflyttad till nya hårddisken, nu återstår bara alla bilder (10 105 st!) som ska brännas och flyttas över. Undrar om det kommer att ta längre tid att än att flytta över musiken (ynka 2 185 st ljudfiler)? Kanske inte riktigt klar med överflyttningen än alltså. Tur att klockan bara är 9 på morgonen och jag har massa tid kvar av helgen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback