Glad fredag

Klart, fixat, done! Nu har jag nycklarna i min hand (eller snarare så att pappa har dem eftersom jag jobbar och har inte tid att hämta) så redan på söndag börjar jag fylla en tvåa i Luthagen med grejer. Så glömt allt jag har sagt om lägenheter innan, nu är det for real för nu är alla papper påskrivna. I år kan vi kika på forsränningen från min balkong :D

Antibiotikakuren är avslutat, huvud är lite rödvinstungt istället, ikväll väntar invigning och imorn bär det av ner till Halmstad på blixtvisit för att hämta det sista. Topp topp!

Kommentarer
Postat av: Emma

grymt!

Postat av: Tess

Gött kött med nyckel! Nu är det på riktigt!! Hoppas road tripen ner till halmstad gick bra o att ni inte slet ihjäl er. Skönt att ha det avklarat kanske.

2008-02-25 @ 08:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback