Online men ändå offline

Fatta hur mycket prylar jag har. Men ändå så behöver jag mer, mycket mer. Typ: en (helst två) bokhyllor, två dvd-hyllor, tv-bänk, sideboard, byrå, hallmöbel, datorskärm, fotölj, kökslampa, fönsterlampor, hylla till badrummet. And so on, and so on...

Men jag trivs! Jag går hem i tid från jobbet och det känns bra att gå runt hemma och pyssla. Och underbara mamma, pappa och lillebror som har hjälpt till så mycket. Helt fantastiska. På lördag ska jag bjuda dem på frukost i mitt kök, då blir det scones för nu har jag en ugn =)

Vad som är smått drygt är att jag har haft några svåra internetlösa dagar eftersom linan skulle kickas igång nu på fredag. Tyckte att det var lite konstigt att jag inte fått någon bekräftelse på detta så jag mejlade Blixtvik (mina nya okända internetleverantör) och frågade om det var säkert att de skulle leverera i tid. Det här fick jag till svar:

Hej Jasmine!

Tyvärr skickas ingen bekräftelse som berättar att du är inkopplad.

Hursomhelst blev du inkopplad den 25:e Februari.

Hallå?! Det är ju sånt som är väldigt väsentligt att veta. Här har jag levt i en total offlinenärvaro på min fritid när det  egentligen bara var en nätverkskabel mellan mig och ett värdigt onlineliv.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi har oxå Blixtvik. Ses ikväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback