T-rex Lotta

The end med gymnasieläraren. Nog om det, måste koncentrerara mig på viktigare saker. Till exempel att dinosaurierna har kommit tillbaka. Denna gång i form av en riktig skräcködla:

image284

Bilden kommer från QX.se och är tagen på Gaygalan 2008. Satt och funderade en stund på vem transan var men sen såg jag att det var Charlotte. Truly scary, truly.

Var ute på Södertörns högskola idag, kikade in i föreläsningssalar och traskade runt i korridorerna. För ca ett halvår sen var jag en sån där student. Inte klokt vad fort man glömmer, känns som flera år sen.

Fodueboden imorgon med jobbet. Satsar på svält från och med nu så att jag ska orka dessert också. Jag tror ju inte riktigt på att det kommer gå (förra gången lyckades jag eftersom jag slutade äta ca en halvtimme före de andra). Men skam den som ger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback