Too old

Jag är för gammal för det här, måste ha minst 2 veckors uppehåll mellan alkoholintagen och absolut inte dricka sig full 4 gånger på en vecka. Champangefnittrig i måndags, ambulansfylla i onsdags, minnesluckskväll i fredags och vintyngd igår. Värst blev nog onsdagen med personalfest på Boden. För många shots och så slutade kvällen på akuten, inte för att jag skadade mig men M fick sy lite. Nu ska jag hålla mig lugn en lååång tid framöver. Och fira E på ett mycket nyktert sätt ikväll. Mysigt

Kommentarer
Postat av: sara

ambulansfylla?? vad hände??

Postat av: sara

malou? på tv? ha ha har varit en fruktansvärd dag på jobbet idag.. kan inte beskriva i ord hur det har varit!! har nästan varit 2 slagsmål + lite till.. då kan du ju tänka dig hur det har sett ut!! skulle
man köra med trucken från lagret till disken tog det väl typ 20 min! folk i vägen överallt och lyssnar inte! ha ha HEMSK dag puss på dig!

2008-02-11 @ 19:21:51
URL: http://saratisting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback