Bli 08 under -08?

Man kanske borde flytta till Stockholm ändå.

Väldigt trevlig middag i fredags med några jobbarkompisar och deras vänner. Den här gången orkade vi t.o.m dessert (chokladfundue!) och då hade vi ändå beställt in en extra gryta vid middagen. Härliga människor, god mat och lite vin, det är sånt som är absolut bäst i längden. Jag måste gjort något bra i mitt tidigare liv eftersom jag alltid hamnar på jobb med världens bästa jobbarkompisar. Innan middagen avslutades kvällen på kontoret med en improviserad musikquiz inne hos oss i grabbrummet (det är svårt att komma ihåg att kalla det något annat trots att jag också sitter där). Men de är inte bara roliga mina kära kollegor de är så sjukt duktiga också, upphör aldrig att bli imponerad.

Men tillbaka till bostadsproblemet. Att pendla i veckorna gör mig egentligen inte så mycket, men när det blir som igår, en trevlig middag som övergår i att vi sitter kvar på Boden efter stängning, då är det tråkigt att vara den som beger sig först (trots att klockan faktiskt var strax innan 2). "Kanske dags att flytta till Stockholm snart?" var det sista M sa innan jag gick utanför dörren.

Ska vi leka Gissa utgångspriset på den här fina tvåan vid Odenplan som jag lätt skulle kunna tänka mig

     

Kommentarer
Postat av: Emma

DÄR har du nåt i min smak. Okej, jag gissar på 1,5?

Postat av: Jasmine

Oj det var optimistiskt gissat. Rätt svar är 3 400 000kr. Som hittat eller hur?

2008-01-08 @ 21:15:23
URL: http://shazmine.blogg.se
Postat av: Emma

Absolut, walk-in-closet och allt!

2008-01-09 @ 20:21:11
URL: http://emmasnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback