Harddrive - inplugged

Det kan vara så att jag är tekniskt underbarn ändå, eller kanske inte men igår var jag riktigt duktig som löste hela hårddiskshistorien på egen hand. Dessutom med bravur och en bra mycket bättre lösningen än den där FAT-formateringen. Och allt detta efter lyckades jag utföra efter en AW. Förvisso inget galet alkoholintag men tillräckligt för att jag ska förtjäna en klapp på axeln. Vi var några på jobbet (eller de allra flesta faktiskt) som gick till Inferno efter jobbet. Me like, AW-pris på öl, goda drinkar, stiligt och ligger ett stenkast från kontoret.

Jag har faktiskt förståelse för om ni inte tycker att det här klippet är roligt (även om jag gillar det) men det ger iaf en liten inblick i hur jag har det på jobbet, eller åtminstånde vad jag hör sisådär 10 gånger om dagen.


Kommentarer
Postat av: Emma

det var det värsta jag hört

Postat av: Jasmine

Vilket då? Klippet eller blev du förstummad av min tekniska förmåga?

2008-01-11 @ 09:43:21
URL: http://shazmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback