Kärlek och svält

Nej jag har inte lämnat tillbaka böckerna än och nu börjar det bli tveksamt om jag kommer klara av den uppgiften eftersom jag har glömt att äta. Det kurrade nyss i magen och då började jag fundera på vad jag åt till frukost, lite svårt att komma ihåg det först tills jag insåg: ingenting! Slog på datorn det första jag gjorde när jag vaknade (sov med den i sängen inatt, hörde jag någon säga sjukligt?) och efter det så har jag suttit här hela dan och glömt bort att äta. Hur kan man glömma bort sådant som man har gjort varje dag i hela sitt liv? Helt klart är att jag lider av dålig överlevnadsinstinkt. Efter en snabb inventering så ser jag att jag helt saknar frukostmat och vanlig mat är det också lite dåligt med. Detta pga av extram lathet och pengabrist som förhindrar mig att handla. Tid har jag för en gångs skull haft, men istället valt att prioritera brroderier, filmmarathon och bloggläsande samt viktig historie- och datanördlitteratur.

Nu är frågan om det är värt att göra någon kulinarisk ansträngning eftersom jag om några timmar ska bort på middag (som förresten ska bli alldeles ypperlig trevlig). Borde alltså duscha och göra mig iordning, pausa lite (överansträngd pga hunger you know), traska ner på stan, lämna tillbaka böckerna och låna nya (joo, kommer inte kunna hålla mg) sen fortsätta promenaden E, möta upp henne och tillsammans vandra till L där middagen kommer att hållas. På vägen kan vi diskutera ögongodis i form av M, planlösningar, rostfria kök och annat mysigt. Appropå det så är jag kär, undrar bara hur jag gör för att flirta till mig den här fantastiska skapelsen:

         

Kommentarer
Postat av: Emma

lite för mkt fjällstuga för att jag skulle kunna trivas, men jag håller med dig om att den var förtjusande. och dyr. älskar tegelväggen

Postat av: Linda

mm jag förstår att du e kär! Ser fin ut

2008-01-02 @ 17:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback