Paket!

Jippe, jag har fått presenter, alldeles finfina födelsedagspresenter, tack söta rara flickor! Har redan hunnit leka med dem, så fort jag kom innanför dörren slägde jag mig i sängen och fick en härlig Elvisdos. Och nu så här innan läggdags har jag filat fötterna (tror bestämt att de krympte minst två storlekar) så att de inte längre kan användas som vapen.

Och god mat fick vi också, pratade vuxenprat (banklån, giftermål och jobb) och vanligt prat också. Bon voyage L som sticker iväg ett tag på söndag!

Kommentarer
Postat av: Danne

BTW, du har en present som ligger här och skrotar också, pga alkohol intaget i lördags glömde jag den, men men, adde fick sin förra lördagen, och då hade det gått en månad, så den som väntar på nått gott...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback