Shoppingträningsvärk

Hur ska jag få ihop en rapport tills på fredag? Torsdagnatt kanske? Batterierna på datorn räcker i ca 4 1/2 timme, räcker det? Troligtvis inte. Ska börja...snart.

Nu är biljetterna ner till Halmstad bokade och betalda, 18 timmar t/r på en buss, ska bli riktigt trevligt det. Åka torsdag kväll och komma fram på fredag morgon, gå till skolan och lämna in min sämsta rapport ever. Sen kommer jag ha tid att vara lite social och umgås med folk som jag har saknat. Buss igen söndag natt och sedan glida in helt outvilad på kontoret på måndag morgon. Härligt, vem behöver vila?

Shoppingträningsvärk, jag och M hann nog avverka några kilometer på stan idag på jakt efter handdukar, dokumetförstörare och annat dylikt.

Förresten, det kommer ordna sig med lägenheten. Bra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback