90-talsserier

På något konstigt sätt har det gått mig förbi att alla säsonger av Dr. Quinn har släppts på DVD. Fantastiska nyheter. Har äntligen fått hem första säsongen och hunnit kolla på halva pilotavsnittet. Vi krypa upp i soffan och maratontitta på de resterande 16 avsnitten.

Det kan inte vara många avsnitt som jag missat av den serien, jag och mamma kollade alltid tillsammans. Konstigt nog kan jag inte komma ihåg var vi satt någonstans och tittade, vardagsrummet? TV-rummet? Mitt rum? Har inga som helst minnen av omgivningen, allt jag kommer ihåg var att vi satt som klistrade framför skärmen, gick bara på toa under reklamen.

Kul att kunna titta på den igen, nu vill jag bara ha de kompletta samlingarna av Tre Kronor, Rederiet, Blossom och Parker Lewis så är min 90-talssamling fullständig.

Vilka gamla serier vill ni se igen?

Kommentarer
Postat av: Linda

Dr. Quinn det kunde jag inte gissa. haha det titta jag och mamma oxå på, (i vardagsrummet ;) och så tittade vi på doktorn kan komma. Men inget av dem är jag sugen på att se igen.. Måste jag säga nått så är det väl Rederiet jag kan tänka mig se. Se de första avsnitten och se hur det började!

Postat av: Jasmine

Jag älskar den serien! Har snart kollat två avsnitt och jag har redan hunnit gråta.

2008-07-17 @ 21:46:15
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback