Brev till min rygg

Kära Rygg,

Jag har förstått att du inte så tycker så bra om mig just nu, det har du gjort klart genom att bibehålla din ilskna röda färg och svida lika mycket som tusen piskrapp. Det är inte så att jag klandrar dig, jag vet ju att jag gjorde fel som inte skyddade dig när du behövde mig som mest. Men nu ligger jag vaken om natten, skriker förlåt och vänder mig i plågor, hör du inte det?

Idag gjorde jag allt jag kunde för att gottgöra dig, smörjde in dig med en löjligt hög solskyddsfaktor och lade över ett linne för att du inte skulle behöva möta solens strålar. Är det inte dags att sluta fred nu?

Vänliga hälsningar,
Resten av kroppen

Kommentarer
Postat av: Linda

Moha haha ha

2008-07-30 @ 14:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback