Där var den!

Jag förstår att jag tjatar nu, men sladdhistorian har fått ett lyckligt slut :) Tack mamma och pappa för att ni är lite försenade, då fick jag tid över för att leta lite till. Sladden låg i bokhyllan, ett hyffsat tänkbart ställe. Så nu ska jag fixa med bilder i helgen.

Ska också hinna brodera, läsa två böcker (+ lyssna på en talbok), sova massa, kolla på 6 timmar Villervalle i Söderhavet (har Sex and the city-filmen på dator också, tror ni att jag är lite sugen eller?), gå långpromenader med Lukas, ev. bada, fixa med grillplatsen, osv. Det är på min fritid alltså. Jobbgrejer som innefattar massa massa research, pressutskick och sånt som jag ska göra på jobbtid. Sitta helt ostörd och jobba, lyx!


Kommentarer
Postat av: Nina

Nej jasmine, vi ska se SATC i veckan, tillsammans! :)

2008-07-13 @ 16:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback