Fröken Smidig

Jaha du Fröken Smidig, var har du gjort av kamerasladden som du hade fuuull koll på förra veckan (dvs, var helt säker på att den låg i en av de blåa tvättkassarna från IKEA)? För där är den ju inte och hoppsan! Minneskortet börjar visst bli fullt. Inte passar det i min minneskortläsare heller. Skitdumt koncept. Skitdumt att vara slarvig.

Har samlat på mig en hel hög med jobb som jag ska ta itu med ute i Siggefora. Åker ut dit nu ikväll och är tillbaka inne i stan igen på söndag. Som en ny människa förhoppningsvis. Håller tummarna för att sladden på något magiskt vis har dykt upp av sig själv till dess. Hur ska jag annars kunna visa er sötaste trollEmely på Sunkit i måndags?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback