Jag är frisk!

Min söta lilla näsa fick ju en ordentlig smäll i fredags. "Den ser lite sne ut" fick jag höra resten av helgen. Var till läkaren i måndags och jomenvisst, brosket hade flyttat sig så det var därför den inte var sin vanliga uppnästa raka form. Men det kommer läka av sig självt. Bra, annars måste jag försöka spöa judukillen som delade ut smällen.

Kollade upp en annan sak också när jag var hos läkaren. Lite annorlunda sjukdom så det slutgiltliga beskedet från min journal hamnade i tidningen.



Så då vet ni att det går bra att dementera de där rykterna som brukar kunna blossa upp ibland.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jasså den var sen såg inte jag, kanske va min syn som var lite sne.

2008-07-09 @ 22:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback