Kubbkross

Mina fötter är snudd på festivalskitiga eftersom jag har sprungit barfota hela helgen. Härligt.

Igår krossade jag mamma och pappa med en brutalt snabb kubbomgång. Jag gick ut hårt genom att slå ner tre av deras kubbar. De hade fullt sjå med att få ner de förlorade kubbarna när det deras tur. När jag fick kasta för andra gången krävdes det fyra pinnar för att få ner de resterande två kubbarna i deras baslinje. En pinne gick åt till att få ner kungen och sen kunde jag stå där och triumfera med den sista pinnen kvar i handen. Nästan så att jag skäms lite över vilken blodig brutal kross det blev, stackarna hann inte ens dricka upp sin drink innan matchen var över. Mohahaha.

Nu måste jag försöka skrubba fötterna rena. Storstadsrena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback