Sommarhelg

Sommaren är här på riktigt! Härlig utomhuslunch på Underbar för att runda av arbetsveckan. Åkte hem till Uppsala och mötte upp tjejerna på stan, Josse är upp på besök :) Vi satt i Stadsparken hela kvällen, drack vin, proppade i oss ost, frukt och annat gott. Perfekt början på min lilla minisemester.

Ut till Siggefora på lördagen och solade och badade med Emma och Johanna. Jag var så duktig så, för att inte chocka min kontorsvita hud så smörjde jag in mig med en tia, ögonlock, näsa, bröst, vader, ingenting glömdes bort. Förutom ryggen. Nu lyser den röd och svider. Jäkla rookie mistake.

Förfest med grill hemma hos Emma, härligt att kunna cykla ner på stan sen utan att frysa. Det blev Platina igen, drack drinkar jag inte behövde och tog inte ett enda danssteg. Kvällen slutade där den hade börjat; hemma hos Emma där jag däckade på söffan, på rygg såklart så att solsvedan kändes extra mycket när jag vaknade.

Strålande väder idag, men jag girade efter skugga. Bakismat nere vid ån med Josse och Linda, sen åkte Linda till jobbet och jag och Josse gjorde sånt som man egentligen inte får göra på soliga dagar; vi låg inne på soffan och kollade på film. Jo ibland får man faktiskt det.

Nu har vi varit på en liten kvällspromenad, suttit i Stadsparken och pratat. Underbart att ha dig uppe här gumman!

Ska avsluta kvällen med lite goda kräftstjärtar och Dr Quinn, vardagslyx. Ses på stranden imorn!


Kommentarer
Postat av: josse

o de är underbart att va här. galet skoj att umgås med dej hjärtat! du har en mkt speciell plats i mitt hjärta / kärlek

2008-07-28 @ 20:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback