Stockholm Boogie

Hur bra är den inte? Jag hade bara sett Stockholm Boogie en gång tidigare, det är några år sen nu. Glömt bort hur bra den var. Då visste jag inte ens vilka Hoffmaestro var, nu vet jag det så den här gången var den ännu bättre!



På torsdag ska vi slå oss ner där på berget, treeevligt! Hann träffa Emely en snabbis på lunchen idag, hon visade mig var det fanns Cheep Monday-skor för 50 spänn och så pratade vi lite räkor. Jag är väldigt sugen på räkor nu. Och rosé, nästan mest sugen på rosé faktiskt.

Kommentarer
Postat av: josse

ja rosé är ja med grymt sugen på!! har blivit min favo dricka denna sommar, thanks to you!! ja utgång i sthlm låter inte fel. ja är på de mest när ja kommer hem. ska bara va med mamma o emeli några dagar o göra nåt. ses om 1,5 v lr nåt. puss

2008-07-16 @ 13:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback