Brudens far

Den filmen (eller uppföljaren Brudens Far 2) visas så ofta att man kan tro att tv-kanalerna får betalt för att visa den. Nu har jag bara sett en liten bit och gråter redan, slår aldrig fel.

Måste få gå på ett amerikanskt storbröllop någon gång, sätter all min tilltro till Jenn att hon styr upp det. Appropå det så är det svårt att låta bli att göra upp planer inför i höst om ändå är ganska långt borta. Men besök på Denny's, Forever21, Bush Gardens, Coconut Grove, Best Buy, Applebees, Wal-Mart, Gap (ehh, hela Miromar tack), och massa mer borde vi väl hinna med? Humm måste kanske planera noga ändå så att jag inte missar något :p

Nu är det vigselscenen, jag kan knappt se vad jag skriver för alla tårar. Jäkla film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback