Kan du köra oss till Sandhamn?

Jag är inte riktigt med i matchen idag. Igår åkte vi hem till chefen för lite öl och grillning efter jobbet. Väldigt soft och trevligt. Fick ett sms av Anna ute på Sandhamn. Jag blev sååå sugen på att åka ut. Fick med mig Ebba på noterna, men tyvärr hade sista båten gått då. Men taxibåt går ju. Kollade hur många av de andra som var sugna. Samtliga ville med. Operation båttaxi startade. Tog minst en timme att få tag på en båt. Under den tiden hann jag också ringa efter helikopter, men de körde tyvärr inte så stora sällskap. Båten vi skulle åka med gick från Stavsnäs så vi packade in oss i bilar och det blev en låång färd genom stan, ut på landet och fram till den lilla hamnen.

Sjukt mycket dans på Seglarn när vi kom fram. Jag var duktigt trött efter det så det blev en sömning hemfärd för mig. Efterfest hos Paul när vi kom tillbaka till stan. Jag slumrade till i slutet och när de andra väckte mig var klockan snart åtta och jag hann med åttatåget hem till Uppsala. Satte mig direkt på en buss när jag kom till centralen så nu sitter jag ute i vagnen i Siggefora. Sovit och superslappat hela dagen. Dags för hemfärd snart så det är bara att ladda om för kvällens bravader. Ska försöka sminka över min fläskläpp och svullna näsa som Yonas gav mig, hygglo hörrö.

Kvällens finaste moment:
Kille 1 känner att han måste spy så han ställer sig på bron vid hamnen och gör sig redo.
Kille 2 mår inte illa men han tycker synd om Kille 1 så han väljer att stoppa fingrarna i halsen för att sympatispy.

Gulliga ni är grabbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback