B som i bag, B som i box

Tänk om jag inte hade haft datorn med mig ut på Sandhamn, då skulle vi inte kunnat lyssna på den här i taxin?



Var död när jag kom hem från vagnen, men efter medicin från Järnvägsgrillen och en dusch så var jag med i matchen igen. Hem till Linda och Gunnar för att säga hej till Arin som kommit hem igen. Jag och Linda gick igenom gamla listor.

"Slaffsflickor ska alltid utmärka sig på fest. Exempelvis: roligast, fullast, snyggast, mest pinsam"

Mest pinsam?! Hur sjutton tänkte vi där? Fullast är ju inte heller särskilt åtråvärt. Tur att våra värderingar har uppdaterats något sen det här. Men igår kändes det nästan som att man var 18 igen, hemmafest med galen dans och kökshäng. När solen hade gått upp somnade jag på soffan. Ytterligare en helg där jag inte sovit hemma, sviiin. Men jag vill ändå ha mer hemmafester, det är ett väl fungerande koncept.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hemmafester är det bästa!

2008-07-06 @ 19:37:54
Postat av: josse

haha vilka listor =) tur man har blivit lite mer mogen haha lite iaf. ja hemmafester är absolute de bästa! kommer hem om typ 2 v då måste vi ses .puss

2008-07-09 @ 09:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback