Fulaste bloggen

Visst kan man tycka att någon som läser massa massa bloggar dagligen, både för skojs skull och för jobbuppdrag, borde ha en lite snyggare blogg? Nej istället så är det en hemsk mix av fäger och former som sticker er i ögonen. Nu när ni blir extra uppmärksamma på hur illa allt ser ut kommer det att sticka mer än vanligt.

Mohahaha.

Det är min hämd på mänskligheten eftersom jag fick punktering på cykeln imorse. Fast är ju inte ert fel. Men det struntar jag i, nån måste straffas.

Dessutom var det massa barn i vägen när jag skulle gå från tåget till jobbet. De var vattenkammade och såg ut att vara på väg till någon typ av skolavslutning. Lyckliga skitungar.

Men jag mötte en kändis också. Ni vet här i storstan så finns de ju överallt. Den som jag stötte in i var hon som spelade grannen Sara i
Svensson Svensson. Fick lägga band på mig för att inte fråga om hon ville hänga med och dricka körsbärslikör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback