Mac-love

Äntligen kan jag börja tänka klara tankar igen. Huvudet och halsen smärtar fortfarande med tror bestämt att febern är borta. Grämer mig rejält över att jag missade flakeventet igår, men världens bästa jobbarkompisar fixade det kanon, såklart.

I tisdags när jag gick hem tog jag med mig datorn och tur var ju det eftersom jag har legat hemma sjuk sedan dess, men som tur var så kunde jag ju iaf jobba lite hemifrån. Men var jag så smart att tog med mig laddaren? Klart jag inte var. Men världens snällaste Alexander var förbi mitt jobb igår och tog med den till Uppsala. Så fort han har vaknat ska jag kila förbi att hämta den. Gillar inte PC längre, det är som de säger "Once you go Mac you never go back".

En superlugn helg väntar nu, träffa Magda (och Dave också hoppas jag) ikväll, sova och jobba hela dagen idag och imorgon, sen hem till mamma och pappa på middag på söndag. Lika bra att vila upp sig för nästa helg är det dags; finaste besöket och WTAI :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback