Pysselsöndag

Vad söta ni är som undrar hur det går med mitt pyssel :) Hela dagen har jag och pappa slipat, målat, målat igen och nu tapetserat byrån. Den är inte klar än (skära till kanterna och lacka den ska jag göra imorn) men jag är redan kär. Efter det återstår bara jakten på de perfekta knopparna. Eftersom det är skotema på kan det tänkas att jag helt enkelt borrar hål och låter några skosnören som man kan dra i i sticka ut. Eller något helt annat. Kul är det iaf, är så glad att jag valde att tapetsera också istället för bara måla.

Melodifestival igår och vi kommer skicka en skräcködla. Men hon har ju vunnit förr så det är väl bara att se till att göra en repris. Men det är Nordmans låt som jag nynnar på och och som jag ler åt när jag tänker på hans fina dans. Heja Nordman. Både jag och L hade honom som etta (jodå såklart vi satt med egen poängtabell och fyllde i vartefter).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback