Sovmorgon

"Imorn ska jag ta en ordentlig sovmorgon, inte ens ställa klockan". Så lät jag igår, strax innan jag somnade nån gång efter kl 21. Vaknade väldigt utsövd imorse, gnuggade sömnen ur ögonen (gör man det går det inte att somna om, men det behövde jag ju inte heller) utan att titta på klockan. Kikar på den på vägen från toaletten (ett annat säkert kort som gör att man inte kan somna om) och den visar 06:07.

Jaha, det var den sovmorgonen. Jag som i vanliga fall tvingar upp mig själv absolut senast 06:30 för att hinna med tåget har inte längre vett att sova ut när jag får. Fast jag känner mig ju utsövd Och nu har jag tid för att unna mig att kolla på film istället för att sätta igång att pyssla som den egentliga tanken var. Pyssla nu går ju inte, då väcker jag grannarna.

Fick påskägg på jobbet igår, med sprit och godis i :) Och sen whiskey efter lunch för att fira in påsken. Jag har det bra jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback