Äta bör man


Snart ska jag bära mer sprit än vad jag brukar hantera en jobbkväll på kåren, typ. Styrt upp middagträff med Mattias, Malou och deras respektive entoutage innan festen på lördag. "Hej hej, vi skulle boka ett bord till vårt lilla sällskap. Hur många vi blir? Vi är 15 stycken". Haha lycka till att vi kommer få plats någon annanstans än McDonalds barnbord. Men det är viktigt med mat. Note to self: ät ordentligt innan så du inte blir för full och gör bort dig. Enkla instruktioner, får se hur bra det går att följa dem.

Soon fika med Åsa, har ju fem års skvaller att ta igen, det är inget man river av över en öl så vi får ta det ett år i taget.

Kommentarer
Postat av: sara

är du i halmstad???

Postat av: Jasmine

Nope, spriten är till jobbfesten på lördag. Men jag hade faktiskt planer på att åka till Halmstad istället, måste ta mig ner snart! Allt bra med dig?

2008-05-20 @ 21:56:52
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback