Brolle Jr

Jag kommer ihåg när jag såg och hörde honom för första gången. Det var i Voxpop för en herrans massa år sen. Jag skämdes redan då för att jag tyckte att han var snygg. Och hade en så härlig röst. Nu är han tillbaka i rampljuset. Det blir mycket outande av diverse gulity pleasure i den här bloggen, men här kommer en till: Jag är svag för Brolle Jr. Det finns ingen bra förklaring till det och jag märker ju att inte ens tidens tand kan ändra på det.

Har förstått att hen är med i det där programmet Körslaget. Jag har aldrig sett det, har inte en susning om vilken kanal eller tid det går på. Jag nöjer mig med youtube-klipp och google-bilder.

image299

Kommentarer
Postat av: Linda

han har ju en likhet men elvis kan det vara där svagheten sitter. Han har ju bytt frilla nu oxå, elvis frilla.

2008-05-02 @ 13:29:22
Postat av: Jasmine

JAA! Det har du ju rätt i, det måste vara förklaringen

Postat av: Emely

mmm.. han påminner nääästan lite om MarkyMark, under hans storhetstid..
grr

2008-05-06 @ 18:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback