Fotografier

Nu gjorde jag precis något som fick det att suga till i maggropen. Har installerat den externa hårddisken så att den funkar med den stationära datorn nu också. Och alldeles precis nu la jag över alla Halmstadbilder på den externa och raderade dem från den stationära. Läskigt. Kan ni gissa hur många det blev?

115 mappar

6 151 bilder

Jag bodde i Halmstad i 2½ år (Floridatiden är borträknad, den mappen innehöll "bara 3 795 bilder). Det blir alltså 913 dagar i Halmstad. Detta betyder att jag i snitt knäppte 6,7 bilder om dagen. Not to bad.

Att välja ut en favoritbild bland alla 6 000 går inte, men något anmärkningsvärt är det av 115 mappar så heter hela 14 mappar "Kåren (datum)". Utöver detta så heter alla olika mappar med temafester (80-tal, Hjärtslaget, gasquer, osv) något helt annat trots att de också tog plats på Kåren.

Förresten är det inte lite kontroversiellt att döpa ett inlägg till "Fotografier" och sedan inte lägga in en endaste bild? Så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback