Gröna Lund

Skulle ha satt mig på tåget igen för en middag med M, men han är sjuk och hängig så istället för att agera skjuksköterska sitter jag här nyduschad och funderar på att promenera bort till Luthagens Livs, köpa onormalt mycket avokado och bara njuta.

Trött och seg i kroppen trots att det bara är lördag (så här brukar man ju må på söndagarna). Efter jobbet igår käkade jag middag med E och T som är upp i Stockholm. Sen blev det fina drinkar på Inferno innan vi insåg att sunkhank är mera vår stil så resten av kvällen satt vi på Dovas, drack billig öl och översaltade popcorn. De är hur snälla och underbara som helst som lät mig få ett hörn av sängen.

Idag började vi lite segt men när vi väl kom igång så blev det en tur till Gröna Lund, åka lite och sen sitta vid vattnet och dricka öl. Fast det blev cola för min del som var helt skakig efter att ha åkt Extreme. Så skönt att bara strosa omkring, spela bort lite pengar på chokladhjul och titta på folk. Vi köpte säsongskort på en gång så det lär bli en hel del besök där i sommar. Kanske lika bra att köpa ett till Skansen också? För dit ska vi kila varje tisdagkväll efter jobbet och njuta av Allsången.

Finns det något bättre än att bara stanna upp ibland och känna sig helt nöjd? Tror inte det va.

Kommentarer
Postat av: Emely

meeenn.. vi saknade dig i lördagskväll, du skulle varit med oss då! vi njöt av ett sunkhak på söder, det gäller ju att vidga vyerna när man har besök.. =) jag ska ta med dig dit en dag!
Puss på dig!

2008-05-06 @ 18:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback