Jag är en ledare (?)

Gjorde ett sånt där personlighetstest. Blev visst ledare (35% ledare, 28% äventyrare, 25% beskyddare, 11% diplomat). Det var ju inga direkt chockande siffror. Eller?

Såhär beskrivs en ledare/äventyrare:

"Du söker utmaningar i ditt liv. Du är en modig, hårdhudad, självständig och orädd filosof som gillar att fundera på idéer och problem ordentligt innan du tar ett beslut. Du har lätt för att fokusera och är uthållig, systematisk och skicklig när du håller på med dina intressen eller eftersträvar dina mål.

Du är självsäker och du uppskattar de möjligheter du ges när du arbetar hårt.

Du har mycket energi, tänker snabbt, tar beslut fortare än andra och ogillar onödiga regler. Du har även ett rationellt förhållningssätt till andra människor, saker och idéer.

Du gillar inte att småprata och därmed tycker du inte att det finns någon anledning till att stå och tala med människor du inte har något gemensamt med. Du söker dig istället till män och kvinnor som kan utmana ditt snabba intellekt och som är rappa i sina kommentarer.

Du är okonventionell i dina attityder och värderingar och du kan anses oförskämd. Du gillar spontana människor och du är en spännande, mycket drivande och krävande vän och kollega."

Är det där jag? Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Linda

haha va ju jätte mycket du! Förutom krävande vän det vet jag inte..

2008-05-13 @ 19:14:10
Postat av: Jasmine

Åhh vilken tur att jag inte är krävande som vän iaf :)

2008-05-15 @ 12:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback