Mitt lokalsinne

Nu har det bekräftats än en gång; mitt dåliga lokalsinne. Det verkar som att jag utsöndrar någon typ av lukt är är omsluten av en aura som meddelar omvärlden att här kommer en tjej som inte har någon aning om vart hon är och hur hon ska hitta fram.

Var ute och gick med Lukas nyss och när man är ute med en hund så vill alla prata med en, hund=isbrytare. Alltså stod jag och pratade med några barn, när det är dags att gå frågar de var jag bor någonstans. Jag svarar att jag inte bor här, att jag bara är här och vaktar hunden. "Men, då kommer ju inte du hitta hem", säger den där söta 5-åringen. Kände han på sig att jag gick lite vilse igår, syns det fortfarande utanpå mig? Skarpsynt unge det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback