Omkullkastade planer

Vad konstigt. Jag tog hem Macen med intentionen att lägga över alla Villervalleavsnitt på den externa och sen lägga mig i sängen och kolla på dem på den stationära. Nu har jag lagt över alla avsnitten, satt igång den trögstartade stationära och så poff! Jag är inte längre sugen på alla kolla. Och det här är ändå något som jag sett fram emot i flera timmar. Det skapar tomhet och förvirring inombords för såhär brukar inte jag göra. Jag brukar ha en plan och sen så följer jag den.

Kommer jag ge upp fler planer lika lättvändigt? Hoppas inte det, då skulle det inre kontrollfreaket ta livet av sig.

Ännu konstigare är att jag inte är trött. Klockan är över 23. Jag borde dreglat på kudden för en timme sen.

Måste vara något skumt på gång, fullmåne snart kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback