Triss i kungar

Jag har ju redan slagit mig in på banan "namedroppa snygga kändiskillar". Gick ut hårt med Brolle, men ikväll var det triss i kungar på Extra Extra på trean. Tomas Järvheden, Robin Paulsson och Anton Körberg.

   

Jag har inte missat ett avsnitt av Stå Upp (Järvehedens show på SVT), eller Robins talkshow Robins och just nu lyssnar jag på Happy Pill (Körbergs band). Det är alltså inte bara stiliga grabbar, de är bra också. Eller kan det vara så att de blir stiliga för att de är bra?

Well well, det jag undrar är om den här typen av smak är mer ok än Brolle? Fast det här kanske inte ens kan räknas som en smak, de ser ju faktiskt rätt olika ut.


Kommentarer
Postat av: Linda

håller nog på Brolle då.. :)

Postat av: Emma

eller så tycker du de är bra för att de är stiliga

2008-05-04 @ 10:28:57
URL: http://emmasnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback