Alumni vs. Schlager

Det kokar, bubblar på ytan. Det är en het stämning här m.a.o. Håller på och ställer iordning för morgondagens fest.

Fest med stort F.

THE party.

Ahh ni fattar. Det kommer bli kladdigt, creddigt och bara det allra bästa av allt. Ska sova lääänge imorn, slappa hela dagen, spara energi. Sen tar vi en middag på Sabai Sabai. Efter det; schlager, champange och fest till solen går upp.

Men en liten del av mig gråter för att jag inte kan klona mig och vara nere i Halmstad på samma gång. Tidigare idag vinkade jag av Emely, Magda och Joar som ska ner på Haspspex och alumnimiddag. Härliga Haspare, satan i gatan vad bra ni också kommer ha det imorn.

Punsch vs. Champange
Spex vs. Schlager
Halmstad vs. Stockholm

Inget lätt beslut, men vi får ringa videosamtal, slå på högtalartelefonen, sjunga ihop men skåla på varsitt håll så ska det nog gå. Saknar er som är där borta, men de som är här gör att jag går plusminusnoll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback