Eurovision Song Contest 2008

Jäklar i min låda vad bra det blev i lördags. Eurovision slutade ju inte så bra hörde jag. Men det var bra drag när Charlotte uppträdde iaf, då var det allsång och hela festförsamlingen tryckte ihop sig framför skärmen, viftade med svenska flaggor och var på bra humör. Sen så minns jag inte så mycket mer av själva tävlingen. Vann Ryssland? Tyckte att jag hörde något om det.

Det var folk precis överallt, träffade nya trevliga människor vart jag än gick. Njöt av fri bar och kunde inte bestämma vilket virke jag ville ha till min vodka så jag shottade den istället. Dansade och sjöng så att jag är lite lite hes idag. Det dansades med praplyer, porslinshundar och praktikanter. Jag trillade på dansgolvet och upptäckte inte skärsåret förrän jag såg blodet som runnit längs med benet och stilla torkat in. Samlade på mig blåmärken efter andra vilda eskapader.

Ja ni hör ju hur det låter, det här var verkligen årets fest. Hela dagen har gått åt till att få reda på allt skvaller som jag missade. Just den biten måste censureras här, men några av de snällare bilderna kan jag bjuda på.

Får ta tillbaka det där om att visa bilder, tydligen vill inte blogg.se tillåta det idag. Och på facebook kommer de inte hamna. Får försöka en annan dag istället.

Det finns en rätt skön återgivning av kvällen här i
Fyllebloggen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback