Onormalt

Saker som inte är normalt:

1. Om jag kliver upp kl 7 en torsdag, äter frukost kl 7.15 så är jag hungrig som en varg igen runt kl 11.30 och längtar till lunch.
Om jag kliver upp kl 7 en lördag, äter frukost kl 7.15 så börjar jag inte fundera över lunch förrän vid kl 13 någongång. Undrar om det är så att man blir mer hungrig av att skriva offert än att kolla på på Gossip Girl.

2. Man har ju några sidor som man alltid besöker och de flesta av mina följer normen (typ samma som alla andra alltså: Facebook, Aftonbladet, Washington Post, Resume, Dagens Media). Men det finns en annan helt otippad favoritsida som jag besöker flera gånger om dagen: Allt om barn. Jag läser bloggar och krönikor om barn, stora som små. Är inte ett dugg sugen på barn, men det är kul att läsa om dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback