Grattis Sune!

Den här veckan får Anderas Hoffer verkligen fira. Vet ni inte vem det är? Joo, men kom igen nu, det var ju han som spelade Sune!

I torsdags fyllde han år, på lördag har Sune namnsdag och på söndag har Anderas namnsdag, trippelfirande.

Kom nu inte och säg att det här får mig att låta som en stalker i Agneta Fältskog-klass, så här gör alla. Tror jag.

Hittade bara en yttepyttebild på hur han ser ut idag och han killen där under känner ni väl också igen? Martin Andersson (FYI Martin, jag och Anna fnissade åt att ni heter samma sak) som spelade Bert. Han är förövrigt någon typ av viktigt mattesnille nu förtiden. Oh yes, I know it all.


Kommentarer
Postat av: Emma

Men Shazzie, jag och Sune var i Lund samtidigt. Har vi aldrig jiddrat om det? Vi har gemensamma polare och var ute mycket tillsammans - och så fort jag blev full kallade jag honom Sune. Inte för att vara rolig eller så, det kom naturligt. Han stelnade liksom till varje gång och rättade lågmält: "Eh, Andreas."

2008-12-13 @ 15:24:50
Postat av: Jasmine

Hur har det här kunnat ungå mig?! Om jag inte dyrkade dig innan så gör jag det definitivt nu, nästa gång är det du som visar upp partybilder på Sune...förlåt Anderas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback