Jag är inte redo

När jag vaknade idag var det fortfarande mörkt ute, kändes för ambitiöst att kliva upp när det var mörkt ute, det gör jag ju alla andra dagar. Alltså tog jag fram datorn (ligger strategiskt placerad brevid sängen) och kollade på Andra Avenyn. Jag har ryggen mot fönstret hela tiden och när jag vänder på mig har det ljusnat ute. Det ser extra ljust ut och då ser jag det!

På fönsterbläcket ligger det snö, så mycket att det täcker en del av fönsterrutan, jag kastar mig ur sängen och spanar ut. Är i en sån snöchock att jag börjar prata med mig själv ;"Nä men, vad är det här?" "Där borta är ju plogbilen". Går runt i lägenheten och kollar ut genom samtliga fönster. Jodå, det är snö överallt.

Jag måste hitta ett par snowjoggers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback