Söndag - igen

But no, söndag igen.

Om förra helgen var seg så tog jag igen det den här helgen. Pepparkaksmyset i fredags, Emma dumpade mig så jag strosade runt ensam på julmarknaden i lördags och klappade på en åsna, shoppade lite och hade det väldigt lugnt och skönt. Fullt med folk överallt, fina saker, massa goda ostar/korvar/glögg/osv att smaka på, ingen snö men det var ändå julstämning.

Hann hem för att sova middag innan jag tog mig iväg till Sollentuna där Mattias flickvän hade inflyttningsfest/födeledagsfest. God mat, nya trevliga människor, tiden flög verkligen förbi. Jag trodde att jag skulle hinna med sista tåget hem, men det fanns inte på kartan när det var dags, sov över där istället.

Bjöds på brakfrukost där innan jag åkte hem till mig där jag och Lillebror bjöd mamma och pappa på brakmiddag, för att sedan ta med dem på bio.

Ok, det gör väl inte så mycket att det är söndag då, jag har ju haft det bra. Igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback