One of the boys

Det brukar finnas en genre där det känns som att jag vet vad jag gillar; musik. Jag trackar ner på technotöntar, fnyser åt r'n'b-slisk, skrattar åt tuggummipop och allra mest rackar jag ner på radioskval. Men nu måste jag krypa till korset. Det finns en skiva som har gått på repeat sen jag kom hem från Florida; Katy Perry - One of the Boys. Just det - hon som sjunger I kissed a girl. Den låten har jag verkligen dissat, rullat med ögonen och hävdat att sånt där trams funkar inte på mig, jag lyssnar ju på rock.

Nu går skivan alltså varm, fast kyss-låten brukar jag hoppa över för jag tycker fortfarande inte att den är så där superbra.

Den här låten däremot, den går hem här i stugan ska ni veta. Lyssna:



Don't wanna be, don't wanna be, don't wanna be,
Don't wanna be, one of the boy-o-o-ys
One of your guys
Just give me a chance to prove to you tonigh
That I just want to be
One of the girls
Pretty in pearls
Not one of the boys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback