Halloween

Halloween är över och jag är helt slut. Tjejerna sitter ute i köket med någon skoluppgift och jag kan bota huvudvärken i sängen med Dr Quinn och mycket vatten.

Sjukt kul igår! Jag och Jenn gjorde oss iordning här hemma (hon var Redneck och jag död Lucia), sen kom Eric (Jenns pojkvän) och hämtade upp oss för att åka till Bar Luie där det var Halloweenfest och fullt av utklädda människor. Massor av snygga kostymer, hade jag inte varit så lat skulle jag lagt över bilderna på datorn och visat er. Min outfit var en succe!

Efter att ha varit där ett tag åkte vi till Erics hus där hans grannar hade stor Halloweenfest utomhus, komplett med beer-pong bord, öltunna, stor brasa och massa mat. Tack vare alla jello-shots mår jag som jag gör idag.

Vi sov över hos Eric, imorse blev det frukost på Perkins tillsammans med honom och hans roommates, sweet.

När de är klara med sin uppgift bilr det en tur till Coconut Point, en stor utomhusgalleria. Sen middag på Applebees med grabbarna, kanske går på hockey efter det och sen fest hos Eric. Bra plan, bra plan.

Förresten, jag hörde som snön så jag tänker stanna här, vill inte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback