The Beatles

Jag är ju sjukt uppkopplad, ständigt uppdaterad och bygger Internet varje dag. Därför är det något av ödets ironi att ja, 50 år efter deras peak, har "upptäckt" The Beatles. Jo jag har ju alltid vetat vilka de är, de gör väl alla? Har hört hitlåtarna, men jag har inte lyssnat på riktigt. Det ligger några Beatleslåtar på min samlade playlist, den står i randomläge i bakgrunden samtidigt som jag jobbar. Ibland vet jag vem/vilka som sjunger, ibland inte.

Det dök upp en låt som jag verkligen gillade, när det händer brukar jag kika i iTunesfönstret för att se vad det är för något. Den här gången var det Beatles.

Jaha, då är jag en sån som lyssnar på Beatles också, ytterligare ett steg bort från min häftiga hårdrocksimage.

Nästa inlägg ska jag berätta om när vi var på Pustervik och jag var tårögd för att de spelade så bra country, det kommer att döda den lilla häftiga image jag har kvar.



Kommentarer
Postat av: Borgmästar'n

isdeadandpaperkilledit" rel="nofollow">http://www.typetees.com/product/1467/Rockisdeadandpaperkilledit

2008-11-28 @ 14:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback