Glöm inte

Uppdaterad lista 10 timmar timmar senare



Viktiga saker att göra under dagen:

  • Packa (på riktigt, nu på dagen, helst inte inatt) Snudd på färdigpackad, DET är en stor bedrift
  • Jobba (jo lite, sen ska jag ha semester på riktigt) Yes, gjort allt jag skulle
  • Baka (i mån av tid, annars; var kan man köpa lussebullar?) Ok, det här struntar jag i, de får choklad istället
  • Åka ner på stan, lämna tillbaka strumpbyxorna och hitta nya. Noterar det här som avklarat
  • Städa (viktigt, annars kommer mamma göra det när hon hämtar posten, stackars mamma) Ska diska iaf, strax
  • Vaxa benen, kurera läskiga blåsorna och försöka att inte låtsas om huvudvärken från hell. Huvudvärken är borta (har ersatts av resfeber), blåsorna ser bättre ut och benen ska jag ta tag i efter diskningen
  • Hitta borttappade saker som jag måste ha med mig (BH-band, iPodladdare, resekudde) Humm, det faktum att inte de har dykt upp än kan ha med den uteblivna städningen att göra
  • Fylla i viktiga flygpapper hemma (för att inte bli stressad på flygplatsen) Var kan jag ha lagt dem då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback