Irriterande 2

Det är inte många ätljud som jag klarar av, men det finns ett som är riktigt jobbigt; sörplandet. I vissa fall så låter det t.o.m högre än smaskandet.

Jag har ingen förståelse för varför man måste sörpla. Om något är för varmt för att dricka utan att sörpla i sig det finns en perfekt lösning; vänta till det har svalnat lite. It ain't rocket science gott folk!

Och just det, skippa sugröret och plocka fram en sked istället när du dricker milkshake om du inte har lärt dig hantera kombinationen trögflytande vätska och sugrör.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jaaa!!! Äntligen! Jag har hållit detta för mig själv, men folk som sörplar borde bannlysas! fylleröst vi ääää sååå liiiikaaa!;)

2008-10-23 @ 08:48:54
Postat av: Therese

Jaaa!!! Äntligen! Jag har hållit detta för mig själv, men folk som sörplar borde bannlysas! fylleröst vi ääää sååå liiiikaaa!;)

2008-10-23 @ 08:49:00
Postat av: Jasmine

Det är du och jag mot världen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback